Cosul este gol...
Transport marfa prin Fan Courier

Servicii clienti

Informare si suport

Oferim suport pentru orice situatie aparuta intre colaborarea dvs. si magazinul nostru online.

Posibilele situatii aparute post-vanzare care care vor fi tratate de catre departamentul Serviciu Clienti sunt:
- produse livrate incomplet sau incorect,
- livrari intarziate,
- produse ce nu sunt functionale in primele 24 de ore de la primire sau colete ce prezinta deteriorari,

Pentru detalii ne puteti contacta la : 0740-939512/0364-107756 - zilnic intre orele 08:00-18:00

Retur:

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile de pe site, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se inlocuieste cu un produs de o valoare mai mare, se va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport sunt suportate de tehnicavizuala.ro.

- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de tehnicavizuala.ro.

Procedura de urmat, in orice situatie, este urmatoarea:

Solicitare telefonica de retur la numarul 0740-939512 sau 0364-107756, sau pe mail reclamatii@tehnicavizuala.ro in urma careia veti primi un numar de retur (Numar RMA) si instructiuni suplimentare, daca este cazul.

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va efectua in cel mult 30 de zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial(stare vandabila) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Reclamatii/sesizari

In cazul in care aveti o reclamatie sau sesizare pe care doriti sa ne-o faceti cunoscuta la adresa serviciilor noastre, va rugam trimiteti o sesizare pe adresa de mail: reclamatii@tehnicavizuala.ro. sau sa ne contactati telefonic la nr. 0745-939512/0364-107756 ,pe fax.0364-107756


Tehnicavizuala.ro

Viziteaza magazinul TehnicaVizuala.ro pe ShopMania